klachten over dmg meubelen, Quadra, montel, sanders, piet klerkx enz

Ingezonden door meubelbezorger 1 op 22-07-2014 14:58

ik werk bij dmg meubelen, een groot bedrijf van ben Mandemakers uit kaatsheuvel. ik zit op de meubeltak. wij vervoeren onder andere; Quadra, Montel, Sanders, piet Klerkx, Natuzzi, woon expres, Morres meubelen, riant Stoutenbeek en nog div andere merken, het hoofdkantoor is gevestigd in Waalwijk aan de grachtmanstraat 3, het logistieke gedeelte aan zijlweg 15. hier zit ook de planning, deze is te bereiken op 0416-673815, voor klachten over alles kunt u hier terecht.
als je ooit problemen hebt gehad met 1 van deze merken, geef aub een reactie.

Sandra zegt op 09-03-2018 21:31

Ik heb april 2016 bij Montel een bank gekocht maar in de showroom vond ik de zitting veel te hard. Ik heb me in de winkel laten adviseren en besloten de zitting van Lastilux , tegen een meerprijs , te nemen aangezien deze zachter zou zitten.Dit heb ik voor de bank en voor de aparte stoel genomen. Toen ik de bank eind april kreeg bleek al direct dat de bank erg hard zat , de stoel zat perfect. Ik heb in mei een monteur van Montel thuis gehad die mij adviseerde de bank een half jaar " in te zitten "en daarna te bekijken hoe het gaat.

Toen bleek dat de bank nog steeds hard zat is mijn bank door Montel opgehaald in november 2016 . Er is toen `iets `mee gedaan en het zou beter moeten zijn.
Ik was er nog steeds niet blij mee maar ik zou er toch zeker nog een tijd op moeten zitten voordat het beter zou gaan. Ik ben nu inmiddels een jaar verder maar de bank zit nog steeds niet goed en te hard . Nu is de monteur weer geweest en moet ik 600 euro betalen om de zitting te laten veranderen. Ik heb echter in het begin al betaald voor een zachtere zitting maar nooit gekregen. Ze willen me nu zonder betaling niet verder helpen

teleurgesteld in Natuzzi zegt op 19-10-2016 14:53

Wij hebben een klacht over een Natuzzibank. Onze klacht wordt door de Mademakersgroep niet serieus genomen. De vulling van de kussens uit een hoekbank zijn binnen een jaar na aankoop helemaal uit vorm geraakt, daar is een servicemonteur bij geweest. Hij raadde aan: kussens opschudden en evt strijken. Nu is onze vrees bewaarheid: de stof is precies op die vouwen gaan 'rafelen'. wij verwachten een meedenkende houding van een klantenservice. Nu horen wij: de garantietermijn is verstreken, dus helaas.....en dat voor een bank die ruim 8000 euro heeft gekost!

Anoniem zegt op 23-01-2017 09:15

Garantie kan niet verlopen zijn contact opnemen met RADAR.

Anoniem zegt op 14-02-2017 22:26

Garantie kan wel verlopen. Als het bedrijf de boeken sluit haalt U nergens verhaal, ik heb dit meegemaakt met een Sony breedbeeldtelevisie aangekocht bij Neckermann, toen Neckermann over kop gegaan is was het toestel defect. Ik heb nergens gelijk gehaald. Zelfs niet op de bijgekochte verlengde garantie. Ik heb daar zelfs een advocaat voor genomen en wij hebben de zaak verloren. Je hebt 2 jaar fabrieksgarantie, maar dat kan ook serieus scheef lopen, als jij bijvoorbeeld in Nederland woont en in België koopt haal je geen verhaal.

Molifantje zegt op 21-11-2015 19:19

Ik heb een klacht over Sanders Meubelen!!

Anoniem zegt op 18-11-2015 16:01

Ik heb een Natuzzi zetel gekocht uit de toonzaal omdat de desbetreffende winkel enkel nog chateaux-dax ging verkopen.

Na nog geen drie maanden kraakte de zetel enorm en hing helemaal door.

Na contact te hebben opgenomen met de klantendienst vertellen ze mij dat ik de zetel zonder garantie heb aangekocht. Dit staat echter nergens op mijn factuur of verkoopsvoorwaarden.

Een zetel van 1500€ voor de vuilbak

Anoniem zegt op 20-11-2015 21:02

Neen, klopt niet = gelieve je dringend in contact te stellen met Natuzzi.nl er is daar een online formulier, binnen de 2 dagen antwoord, bij ons net zo 700 euro te veel betaald in showroom en via Natuzzi geld gerecupereerd.

Anoniem zegt op 11-08-2015 21:00

Wij hebben bij Montel een lederen 2,5 en 3 zitsbank gekocht in maart 2010. De verkoper zei letterlijk dat we over 15 jaar een nieuwe bank zouden kopen omdat we deze 'zat' waren, maar niet omdat hij versleten was! Als eerste begonnen de kussens van de 3-zitter te verkleuren/vervagen. In het begin denk je nog dat dit zo hoort. Maar na 4,5 jaar zitten wij met een compleet versleten bankstel. Nu zijn wij al maanden bezig om met Montel tot een oplossing te komen. Tot nu toe komen we niet verder dan een tegemoetkoming van de helft van de herstoffering waar wij dus zelf nog ruim €1.100,00 aan moeten betalen! En dat voor een bank waar we al €3.300,00 voor betaald hebben. Schandalig!

yris zegt op 09-11-2014 22:19

Hi,

ik vraag mij af waarom je klachten wilt weten als het telefoonnummer vermeld waar je met devklachten naar toe kan. Wat kun jij bijdragen om een klacht op te lossen

Anoniem zegt op 31-07-2014 15:54

DMG / Mandemakers is een waardeloze organisatie met dictator Ben aan het roer die nog nooit van SERVICE gehoord heeft.

Zodra je betaald hebt hoef je niet meer op service te rekenen. Van mij mag die hele tent afbranden.

Anoniem zegt op 30-07-2014 07:52

Fan van DMG - nou en?

Hallo ik ben zo een fan van jullie meubelen ik rij er de hele dag mee rond in me gouden auto, terwijl ik luister naar de tunes van D.J. RMS.