Rentokil Initial; tuig van de richel

Ingezonden door Ellen Bruin op 18-08-2011 15:04

FF klagen over mijn werkgever rentokil initial. Ik werk daar nu een jaar of 4 en het afgelopen jaar is de geldkraan vanuit ons hoofdkantoor volledig dichtgedraaid. Er kan helemaal niks meer : geen opleidingen meer voor personeel, geen salarisverhoging, oude computerspullen worden niet meer vervangen, mensen worden om niks ontslagen enz enz. Ik intern navragen waarom dit zo gaat : blijkt dat op ons engelse hoofdkantoor een drietal 'heren' zit die dit jaar een bonus kunnen verdienen van 30 miljoen pond per persoon. DERTIG MILJOEN ! PER PERSOON !! En omdat het kiele kiele wordt of ze die al of niet zullen gaan krijgen worden wij hier afgeperst. Dit is toch crimineel !! Tuig van de richel.
Zo dat lucht op. Maar het helpt niets vrees ik.

Anoniem zegt op 05-04-2012 13:25

Komt toch allemaal gezellig bij Berendsen werken; alles gaat hier voor de wind... En winst voor klein en groot.

Anoniem zegt op 19-07-2012 20:22

daar veeg ik graag mijn voeten aan af...

Voorburgje zegt op 07-04-2012 09:40

Ok. Dat lijkt me wel wat. Er zijn wel wat aardige verhalen te vertellen inmiddels over rentokil en de aanverwante bedrijven. Nu bijv. Hebben ze de halve hr afdeling afgedankt. On-be-grij-pe-lijk. Mensen die 2 jaar geleden met veel tamtam binnengehaald werden, normaal functioneerden, voldoen nu opeens niet meer en worden en masse buiten gezet.
Verkopers krijgen tegenwoordig een rode kaart (letterlijk !) als ze te weinig bezoeken brengen. Uitlevering van kleding is nog nooit zo'n chaos geweest als nu. Financiële resultaten zijn dra-ma- tisch slecht. Klantverloop is hoog. Cash is tegenwoordig krap (ondenkbaar paar jaar terug). Hele management teams zijn gezamenlijk opgestapt. Mensen die ontslagen waren moesten bij nader inzien weer aangenomen worden (met behoud van ontslagvergoeding). Topmanagement heeft geen enkele aansluiting met werkvloer, ivoren toren gedrag en verleent zichzelf mega privileges (auto's, eigen oplaadstation, bonussen, etc etc). Zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Gerard zegt op 11-07-2012 15:30

Zo stom om verkopers af te rekenen op het aantal bezoeken! De inhoud van het gesprek, doel en het uiteindelijk resultaat is veel belangrijker, efficiënter en dus winstgevender.

Sales Manager zegt op 05-09-2012 12:20

Het aantal bezoeken van een verkoper mag inderdaad nooit een op zichtzelf staand doel worden. Indien resultaten achterblijven kunnen het aantal bezoeken wel inzage geven in de gedane werkzaamheden van de verkoper.

Anoniem zegt op 13-05-2012 19:20

HR afgedankt ??? informeer je beter, zelfs uitgebreid, nu ook over zusterbedrijven. (???!!!) OR deugt van geen kanten.

Anoniem zegt op 25-06-2012 09:40

O,R deugt zeker niet op geen enkel bedrijf van hokatex je hoord nooit iets van ze , nu zelf ook niet ze gaan gewoon mee met het voorstel gewoon eruit gooien die mensen die kunnen niet praten ...

Anoniem zegt op 13-03-2012 16:59

Als jullie het er werkelijk allemaal zo moeilijk mee hebben, waarom gaan jullie dan niet lekker ergens anders werken?

Anoniem zegt op 25-06-2012 09:32

Als jullie het er werkelijk allemaal zo moeilijk mee hebben, waarom gaan jullie dan niet lekker ergens anders werken?

wat een stom antw zeg rot gewoon op stom varken je hebt je baan zeker nog domme hoer....

Anoniem zegt op 10-03-2014 08:40

Als jullie het er werkelijk allemaal zo moeilijk mee hebben, waarom gaan jullie dan niet lekker ergens anders werken?

Dit is letterlijk wat de mannegers tegen de medewerkers zeggen.

Anoniem zegt op 03-09-2012 22:50

Ah, je kan niet tegen de waarheid?

Anoniem zegt op 26-03-2012 20:11

Ik denk dat je in deze tijd mag blij zijn dat je een vaste job hebt. bazen verdienen altijd meer. Er moeten verschillend zijn in een bedrijf natuurlijk al zijn deze soms te groot. Denken we maar aan de topmanagers bij Belgacom, Electrabel, de Post enzovoort. Wat verdienen die wel niet per jaar en hebben extra legale voordelen zoals een buitenvrblij in het Buitenland en andere. Maar dat wordt niet gezegd natuurlijk. Overal is het maar snoeien op het werkpersoneel. Tja, het leven is niet altijd eeerlijk maar dit is met veel dingen zo. Take it or leave it maar denk goed na!

Anoniem zegt op 12-07-2012 08:38

wat bedoel je nu met vaste job? ik heb gotver al die jaren voor de katse kut gewerkt..... ik snap dat iemand hoog in de boom meer verdient maar 30 miljoen is wel wat meer! de bonus van 1 pief kan 600 gezinnen per jaar onderhouden.... daar heb ik voor gewerkt!

Anoniem zegt op 28-03-2012 08:56

Er zijn genoeg mensen die thuis zitten, maar dat is in een bepaalde sector. Iedereen doet wel alsof er nergens banen zijn, maar typ maar vacature in op google of kijk maar in de krant. Mensen moeten WILLEN werken, en dat is vaak het probleem.

Dus, ik vind net zoals de ander dat wanneer je alleen maar loopt te zeiken en te vitten op je werk, je of moet stoppen of gewoon je mond moet houden.

Anoniem zegt op 25-06-2012 09:35

is wel werk maar geen vast werk sukkel ga jij een week daar werken en volgende week weer daar ben jij sukkel zeg werkt niet erg goed bij jou !!

Van Drakenstein zegt op 06-04-2012 19:12

"Er zijn genoeg mensen die thuis zitten, maar dat is in een bepaalde sector. Iedereen doet wel alsof er nergens banen zijn, maar typ maar vacature in op google of kijk maar in de krant. Mensen moeten WILLEN werken, en dat is vaak het probleem.

Dus, ik vind net zoals de ander dat wanneer je alleen maar loopt te zeiken en te vitten op je werk, je of moet stoppen of gewoon je mond moet houden."

Wat is dit voor achterlijke reactie?
Als je het niet naar je zin hebt en ontevreden bent over je huidige werksituatie heb je het VOLSTE recht je mening te geven i.e. te klagen en het ergens niet mee eens te zijn.
Dus helemaal niet je mond houden ... shout it out!!!

Stoppen?
Je hebt je huishouding met de nodige vaste en variabele kosten, dus een vaste baan opzeggen terwijl je niks anders hebt is gewoon geen optie, zeker niet in deze onzekere tijd met veelal tijdelijk werk elders.

P.S. Wat heeft het eerste gedeelte van je reactie te maken met een werknemer die klaagt over zijn/haar bedrijf? Totaal niet relevant voor deze discussie.

Amen

Anoniem zegt op 13-03-2012 21:11

eens. het gebeurt ook. mensen lopen bij bossen tegelijk weg.

Anoniem zegt op 14-03-2012 01:21

En dat is ook logisch als ik dat allemaal zo lees. Maar volgens mij werken de mensen die hier het hardst klagen er nog steeds? Als die verhalen die jullie dan vertellen waar zijn, zou ik er dus niet eens willen blijven en zou ik me er zelfs voor schamen om bij zo'n bedrijf te werken.

Anoniem zegt op 06-03-2012 14:03

Hoeveel verdient mijn baas bij Initial (textielverzorging en hygiëne) ?
12/05/2011

Het Belgische bedrijf Initial Textiles maakt deel uit van de Britse groep Rentokil-Initial. De vergoedingscultuur in Groot-Brittannië verschilt van wat we in België gewoon zijn: de bedrijfstop krijgt er doorgaans een hogere vergoeding, en het belang van variabele bonussen en vergoedingen onder de vorm van aandelen is er groter dan bij ons. Alle bedragen worden weergegeven in Britse pond: één pond is 1,15 euro.

Rentokil-Initial telt 66.000 werknemers. In 2010 kende Rentokil-Initial een slecht jaar, met een verlies van 20 miljoen pond (in 2009 bedroeg de winst nog 49 miljoen pond). Deze verliezen waren o.a. te wijten aan de slechte prestaties bij City Link, een pakjesdienst die deel uitmaakt van de groep. Deze verliezen hebben hun invloed gehad op de vergoeding voor de top van het bedrijf. In 2009 werden nog voor 1.328.000 pond bonussen uitbetaald, in 2010 zijn de bonussen gedaald tot 341.000 pond.

We gaan eens kijken hoe het zit met de vergoeding van Alan Brown, afgevaardigde beheerder van Rentokil-Initial. Zijn basisloon bedraagt 775.000 pond per jaar. Daarbovenop komt een jaarlijkse pensioenvoorziening van 194.000 pond. In 2009 kreeg hij daarbovenop een bonus van 665.000 pond. In 2010 was er geen bonus wegens de slechte prestaties van de groep. Bovenop het loon komt er ook nog een aandelenbonus. In 2010 werden aan Alan Brown 1.240.000 aandelen voorwaardelijk toegekend (momenteel noteert het aandeel aan 0,96 pond). Hij krijgt pas echt de aandelen in handen als tot op het einde van 2012 het aandeel Initial beter presteert dan het gemiddelde aandeel op de beurs van Londen.

Conclusie: Alan Brown verdient een goed basisloon van 775.000 pond per jaar (of bijna 900.000 euro). In slechte jaren, zoals 2010, blijft de totale vergoeding beperkt tot minder dan één miljoen pond, met inbegrip van een pensioenplan. In zeer goede tijden kunnen het totaal van het loon, de bonussen en de aandelenvergoedingen oplopen tot 5 maal het basisloon van 775.000 pond.

O ja, en wat verdient de gemiddelde werknemer bij Rentokil-Initial? In 2010 bedroeg het gemiddelde brutoloon 14.131 pond per jaar (of 16.250 euro). De totale loonkost (met inbegrip van sociale bijdragen van de werkgever) bedroeg 16.777 pond per werknemer. Zelfs in een jaar zonder bonussen verdient de grote baas nog altijd 50 keer meer dan zijn eigen personeel.

Anoniem zegt op 13-05-2012 11:48

Afgelopen week (eerste weekmei) gezien wat deheren elkaar weer toebedeeld hebben. Kijk op de rentokil site en daar kun je zien dat de unilever crew elkaar afgelopen week weer miljoenen aandelen- en optierechten heeft toegekend. Dat loopt echt inde miljoenen ponden per persoon!! En hier in nederland maar bezuinigen, bezuinigen en bezuinigen. Ontslaan, investeringen uitstellen, down sizen en ga zo maar door entegelijkertijd de eigen zakken met miljoenen vullen. Het wordt echt tijd voor andere mensen daar in de uk. Dit is met recht tuig van de richel zoals deze box gestart is.

Anoniem zegt op 02-06-2012 08:27

Wat achtergrond informatie: toen unilever in 2008 een nieuwe ceo kreeg heeft deze geconstateerd dat unilever te arrogant was geworden. Te elitair, het contact met de gewone wereld was kwijt geraakt. Daarom heeft hij in 2008 ruim 60% van de top 175 bestuurders ontslagen. Deze mensen zijn bij andere bedrijven aan het werk gegaan en bij een aantal organisaties is dat uitstekend gegaan (campina) maar bij een aantal bedrijven is een unilever invasie op een compleet fiasco uitgelopen. Voorbeelden hiervan zijn provimi, cargill en rentokil. Houd moed: de huidige situatie bij rentokil is niet duurzaam maar onhoudbaar. De tijd lost alles op. Verlossing zal komen.

Anoniem zegt op 12-07-2012 08:44

Als we ze echt pijn willen doen dan moeten we ervoor zorgen dat de dienstverlening nog slechter lopt dan nu! kleding door elkaar uitleveren en problemen creeren....... laat de klant ook maar voelen met welke organistatie ze zaken hebben gedaan!

Anoniem zegt op 06-03-2012 20:13

dit is nog EXCLUSIEF de lange termijn bonus van ruim 30 miljoen pond per persoon. Hij heeft hiervan ongeveer 1/3 geincasseerd in 2009 (zie jaarverslag). 10 miljoen pond dus reeds in de tas voor collega brown. Hoe verhoudt zich dit tot al die mensen die in 2009 ontslagen zijn omdat het kosten nivo te hoog zou zijn en er dus bespaard moest worden. 10 miljoen in 2009 is al gauw ongeveer gelijk aan de kosten van een 300 werknemers...

Anoniem zegt op 17-03-2013 00:17

wat moet een persoon met zo veel geld dat maak je niet op als je gewoon leeft als ik van me baas 30 mil pond zou krijgen ga ik na huis en denk zoek het maar uit ma dan wil de LUL die na mij komt het ook en zo gaat de boel na de kloten als een arbeider na huis word getrapt kan hij 6 tot 8 weken wachten op zijn WW ma zon pief krijt wacht geld vooruit en dan geen trap ma een handje gevuld met goud dat de man op de werkvloer moet opbrengen mensen stop er allemaal mee dan wachten moet je kijken wie de macht en eer weer terug wint de arbeider als wij niet komen kunnen hun ook thuis blijven en al dat geld terug laten vloeien om de doel te reden mensen ga er voor anergie totale alles plat en opnieuw beginen zonder bonis voor wie dan ook winst is dat het te duur is en zo gaat alles kapot zonder strijd

Anoniem zegt op 23-05-2012 12:55

vrienden

kijk op deze pagina

http://ir.rentokil-initial.com/phoenix.zhtml?c=108168&p=irol-newsArticle...

zoek in het lijstje onder punt 22 uw favoriete non performing ex unilever manager uit, neem een koers van het rentokil aandeel van zeg 1.25 en zie hoeveel hij / zij is toegestopt door zijn voormalige unilever collega brown en macadam. miljoenen pondjes per persoon! MILJOENEN. Dit wordt betaald door het bedrijf. Bedenk dan dat prioiteit nummer 1 in het bedrijf bezuinigen, bezuinigen en bezuinigen is, denk nog eens aan die tientallen recent ontslagen ex collegas en probeer dat te rijmen met de miljoenen voor de unilever ploeg. Valt niet mee. Tuig.

Anoniem zegt op 08-02-2012 12:01

dit bedrijf is cultuur technisch en geestelijk failliet. Alle management veranderingen, reorganisaties, ontslagrondes, herindelingen, nieuwe procedures, opbouw en afbraak van shared service center, bedrijfssluitingen enz. van de afgelopen jaren hebben geleid dat het bedrijf er nu slechter dan ooit voorstaat. Ik wist niet van die bonussen maar dat verklaart eigenlijk alles. We hebben zo ontzettend veel goede mensen verloren afgelopen jaren dat is echt te triest voor woorden.
Mega management blunders zijn er gemaakt (hele admin afdelingen ontslagen en dezelfde mensen weer ingehuurd tegen hogere kosten + extra mensen bijv.), vestigingen die gesloten zijn waarbij de andere vestigingen bijna onder water gingen, directie wisselingen om de haverklap, enz enz.

Anoniem zegt op 17-03-2013 00:23

Als je er steeds duure mensen er uit gooit al die handjes moeten en krijgen alsmaar dik geld mee als dat stopt ben je al weer een stap verder of niet.

Anoniem zegt op 17-03-2013 00:23

Als je er steeds duure mensen er uit gooit al die handjes moeten en krijgen alsmaar dik geld mee als dat stopt ben je al weer een stap verder of niet.

Anoniem zegt op 26-01-2012 10:55

Ja wat in deze box vernoemd wordt klopt wel goed hoor. Bij ons in Belgie hebben de engelsen vorig jaar een aantal wasserijen gesloten en het personeel ontslagen (200 man). Bleek een grote miserie te zijn. Veel klanten en goede mensen weggelopen, verliezen sky high, transport klopte niet meer enz. Uiteraard gaven de engelsen de schuld van de misere aan de belgen en werd een deel van het belgisch management ontslagen. De chaos is compleet. Zo gaat het bij dit bedrijf.

Anoniem zegt op 23-01-2012 10:21

Beste Klager,

Ik denk dat dit geklaag zeer onterecht is, te weten dat deze organisatie zeer veel tijd en geld steekt in opleidingen voor personeel, jaarlijks haar personeel een salarisindexering geeft met daarbovenop nog eventueel een verhoging in klasse, alle pc's landelijk heeft vernieuwd met hiernaast een goed lopende IT afdeling, afscheid neemt van rotte appels en goed personeel omarmd en koestert......

Een bedrijf om trots op te zijn!!! en blij hier al jaren lang voor te mogen werken!!!

Anoniem zegt op 20-09-2012 07:01

Doe niet zo naïef!! Dit WAS een bedrijf om trots op te zijn, maar helaas werken hier teveel rotte appels en van goed personeel wordt afscheid genomen!! De cijfers zeggen genoeg...... de concurrent vaart er wel bij, klanten rennen massaal weg.

Anoniem zegt op 17-03-2013 00:37

Ik denk er aan om wat te beginen en noem het RENTO/LIVE idee of niet wie heeft er zin in om er in te stapen om te laten zien hoe het wel goed kan en gaat ik heb er zin in kan niet wachten WIE wil rijk worden. gr H.V

Anoniem zegt op 21-09-2012 09:20

het is on-be-schrijf-lijk wat er de laatste jaren (sinds 2007 of zo) bij initial hokatex en bij rentokil initial gebeurd is. Zo veel mismanagement, wisselingen van de wacht, wijzigingen van strategie, reorganisaties (ontelbaar veel), terugdraaien van reorganisaties, totaal onbekwaam management op vestigingen, op landelijk EN internationaal nivo, fraude, speak-up-procedures, enz enz. De uitlevering van kleding is waar-de-loos (veel te laat, maatnames fout, specs verkeerd en ga zo maar door). Klanten lopen massaal weg, volumes dalen, portefeuille krimpt, omzet daalt, winst daalt mega. Nu gaan er vestigingen sluiten, mensen ontslaan (voor de zoveelste keer), reorganisaties enz. De directie (top2) (rare snoeshanen overigens, niet passend bij ons) in nl heeft totaal geen aansluiting met het bedrijf, nauwelijks aanspreekbaar en heeft geen idee wat er leeft. Ze rapporteren zich ongans dus denken te weten wat er speelt maar ze hebben geen idee. HELP !

Anoniem zegt op 22-09-2012 12:18

Vooral de onbekwame vestigingsmanagers bepalen de sfeer op een vestiging. Ze weten dat ze alleen hun plekje behouden, door vooral te doen wat er vanaf hogerhand opgelegd wordt. Ze hebben totaal geen eigen inbreng. Diegene die dat wel hebben worden ontslagen. (dit zijn vaak de goede)
En maar roepen dat ze het zo goed doen.......!!?? Terwijl de omzet daalt, daalt en daalt. Klanten proberen ze te behouden dmv wurgcontracten en de verkopers die hier niet aan mee willen werken.... je raadt het al, ontslag. Maar idd klagen helpt niet je kan maar het beste heel erg snel proberen hier vandaan te komen. Wat ook vele doen, gezien het aantal vacatures. (die niet tot stand zijn gekomen door groei van het bedrijf)

Anoniem zegt op 03-09-2012 18:25

een bedrijf waar zoveel klachten over worden geuit, moet eens goed bij zichzelf te rade gaan. Hoe is de sfeer?? Het is overal wel wat, maar als mensen massaal op het net hun gal gaan spuien, kan ik me niet voorstellen dat er een juiste werksfeer heerst.
En ik zou me schamen om voor zo'n bedrijf te werken!!!!

Anoniem zegt op 26-09-2012 13:00

Het is echt erg. Ik werk sinds 2007 bij Initial en wat ik in die tijd in slechte zin heb zien veranderen... We gaan terug naar de werksfeer van 100 jaar geleden. Bek houden en zo snel mogelijk doorwerken. De plantmanager mist elke vorm van empathisch vermogen. Vorig jaar lag mijn baby in het ziekenhuis met een ernstige infectie, en mijn man zat tegelijkertijd in een rolstoel na een ongeval. Ik ging gewoon werken, wat ik mezelf als moeder erg kwalijk nam, maar je moet niet denken dat er iemand van de leidinggevenden daar dat waardeerde, of zelfs maar ooit eens gevraagd heeft hoe het ging... Ben je meer dan 3 keer per 6 mnd ziek (maakt niet uit hoe lang, 1 dag of 2 weken) moet je gaan zeggen hoe dan komt. Je moet zoveel doen per uur, zoveel op een dag en haal je dat niet dan moet je op het matje komen. De kwaliteit naar de klant toe is miserabel. Er wordt veel verlof toegekend en er moeten regelmatig mensen stempelen, zodat we onderbemand zijn, maar de resultaten moeten wel het zelfde zijn dan als je volledig bemand bent. Echt niet normaal maar, het grenst aan uitbuiting. Maar het is wel vast werk en met 2 kleine kinderen durf ik geen risico's nemen om van baan te veranderen...

Anoniem zegt op 04-05-2012 17:29

vriendje bij Dell ??

Anoniem zegt op 03-05-2012 16:08

dan wil ik wel eens weten op welke vestiging je werkt maar in overijssel is het een groote oude kut zooi afgezien van die nieuwe lijn dan maar de rest staat bijna op instorten

HollandseSalade zegt op 25-01-2012 10:17

ben je toevallig een van die drie heren dan? dan snap ik wel dat je het daar leuk vind. Mn oom heeft r gewerkt voor 4 jaar, is er uitgegooid voor niks.

Anoniem zegt op 09-02-2012 11:19

aan iedereen die dit leest : ga hier nooit en nooit werken. het is verschrikkelijk. zeker niet in de afdeling automatisering op op de administratie.

Anoniem zegt op 25-01-2012 11:54

bij ons is vorige jaar de HELE administratie afdeling (echt waar !) en de HELE IT afdeling eruit gegooid. Niet te geloven. Nu zitten er twee keer zoveel nieuwe admin mensen als daarvoor (die er NIETS van begrijpen) en de automatisering aan ze outsourcen naar india. ze zijn knettergek hiero bij initial.

Anoniem zegt op 11-04-2012 17:32

bij ons initial belgie hebben ze in 2011 een van de grondleggers van onze firma na een dienstverband van meer dan 38 jaar (achtendertig jaar !) met een 1-regelige e-mail afgedankt...............

Dit vergeef ik ze nooit. NOOIT.

Anoniem zegt op 01-02-2012 09:49

Bij ons in nederland hebben ze het transport organisatorisch losgekoppeld van de verkoop buitendienst en de binnendienst. De reden is om zo kosten te kunnen besparen (mensen ontslaan dus). Echt iedereen (!!) was hierop tegen maar het moest van de directie. Ze hebben geen idee wat er leeft op de vestigingen. Dit is echt een waardeloos besluit. Ballentent.

Anoniem zegt op 23-01-2012 15:30

absoluut niet waar. er wordt al jaren en jaren nauwelijks geinvesteerd in mensen. vergelijk de bedragen maar eens met andere bedrijven / sectorgenoten. vraag na bij de OR wat een van de grootste onderwerpen voor hen is : dat is investeren in personeel (opleidingen, trainingen, etc). er zijn mensen die al jaaaren vragen om een cursusje excel wat iedere keer afgewezen wordt. ik waardeer dat je je werkgever beschermt maar het wordt echt uitgewrongen en topmanagement vult de zakken op een on-ge-loof-lijke manier.

Anoniem zegt op 18-01-2012 21:17

dus bij rentokil solliciteren is niet slim dan
dan lig je toch weer zo buiten

Anoniem zegt op 22-07-2012 17:19

Nee, ga nooit voor/bij dit bedrijf werken!
Vreselijk naar hoe ze met mensen omgaan, de laatste welbekende reorganisatieplannen kosten tientallen mensen hun baan, ze worden als oud vuil op straat gegooid.

De hoge heren zijn niets meer dan een stel volgevreten ondankbare honden; arrogante hebzuchtige harteloze geldwolven zonder enig empatisch denkvermogen, rotten to the core!!!

Anoniem zegt op 11-10-2012 22:25

Het is toch één grote familie bij initial???? (gelezen in een vakbondblad)

Anoniem zegt op 12-10-2012 09:57

ja maar wel een bijzondere familie dan met oneindig veel tegenstrijdige karakters en belangen. jarenlange oorlog in het hogere management (tussen de broers verkoop en produktie bijv met bizarre gevolgen). Heel veel misverstanden en onbegrip met de engelse moeder. jarenlang zijn familielden te vondeling gelegd (lees: ontslagen om niks). Op dit moment bemoeit de engelse parent company zich met ie-der detail. oneindige rapportages zijn het gevolg. de kaars gaat hier langzaam maar zeker uit. definitief.

Anoniem zegt op 19-07-2012 20:25

dat ligt aan je kwaliteiten,geloof mij als je goede inzet en groeimogelijkheden bezit en deze wil ontplooien heb je bij rentokil een goede baan.

Anoniem zegt op 17-03-2013 00:57

Dan ben jij zon verguur die lult met de baas en zijn colega laat stikken OOOO baas hij doet zijn werk niet zo als in plaats er met zijn tweeen er aan werken en over legen met wie je samen werkt en tegen hem zegt wat hij fout doet en niet bij baas slijmen ma ik denk dat jij zon flapdrol bent na boven likken en na onder trappen veel geluk om baas te worden mensen zo als jij moeten er ook zijn heelaats maar waar doei flapdrol